måndag 12 november 2012

Bergodalbanedag

Idag har det varit en upp och ner, hit och dit, svart & vit dag ! En sån dag som jag både känner att det varit toppen men likaså riktigt botten ! Började bra med en inbjudan på lunch hos Angelica , det känns lyxigt ! Blir otroligt glad då det blir så ! Blev bjuden på en riktigt god fisksoppa som jag ska bjuda Markus på framöver ! Vi dukade och barnen lekte ... Ända tills de blev trötta och lite väl busiga ;) jag skulle åkt en timme innan så hade de bara minns oss som lugna fina :P nu fick de en aning kaos med ! Men vadå , så är det ! Hem ... Jaaa! Lina & Eddie vill hälsa på ! Det gör mig också glad ! Lina är ju den jag spenderat mest tid med under mammaledigheten och jag värdesätter hennes vänskap otroligt högt ! Jag längtar tills hon är hemma igen och jag får sno lite mer av hennes tid :P Farfar Mats har varit barnvakt , även åt minna ! Det var tufft, jobbigt och hjärtskärande ... För mamman :P själv var både farfar & minna på riktigt topphumör ! Fanns inget att oroa sig för ! <3 Dansat på Tc har jag gjort ! Det är kul med barn som tycker om att dansa :) jag kände mig dock trött och slut ändå och då är det aningens tufft att vara själv med många barn ! Men jag gjorde mitt bästa och hoppas några tyckte det var kul :) 3 ggr sen uppvisning - hur ska det gå ? Jag har ju ingen utbildning , ingen erfarenhet ! Men det blir säkert kul för barnen att visa upp vad de lärt sig :) Nu har theo just somnat vilket innebär att alla barnen sover så jag ska lägga mig i soffan och blinda för måsten en liten stund , andas ut de små moment som fått mig nere på botten idag och raskt sikta mot toppen igen för där är det mycket roligare :) ha en fin kväll kamrater :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar